HANNAS BLOGG! ;)

Alla inlägg under november 2011

Av Hanna - 18 november 2011 14:29

Hejdå!


Nu sticker jag till Halmstad under HELA helgen! :P


Som rubriken lyder ;) Men jag hinner dock inte blogga om sims då :( Men mormorn har ca. 6 eller 5 hundar! Så kommer få grejor o göra ändå :) Men hejdå bloggen :(((((((((((((((((


KRAMISAR: samma gulleplutt som vanligt! :D

Av Hanna - 17 november 2011 17:06

Hej hopp, Hanna här igen! :)


Har tyvärr inte hunnit och spela sims 3 än :(((( Men jag nog spela lite och göra en ny familj och börja på en historia tror jag! :) Så jag berättar inte om vad den handlar om än. Men ska spela sims nu så kort inlägg :/


KRAMISAR: Halvgalna jag igen!


Kommer nytt inlägg senare :)

Av Hanna - 16 november 2011 19:55

Hejsan på dig du! Hanna här igen! :)


Idag spelade jag lite på min sims familj som består av:


En ungdom som heter Claire Walong tror jag xp

    

Här var hon på en pub ;)


Hon har också en katt som heter... någonting! :D Skit samma ;P


 

Där är den i alla fall :) Hon har fått en pojkvän och jag hoppas på att hon blir gravid hihi! Ps. Hon har 5/5 stjärnor av popularitet. Alltså nu menar jag Claire!! :DD Inte katten XP Här är en bild på hennes pojkvän och hon: :)


 

Ohlala!! :) <3


Men jag har i alla fall gjort matte läxan och börjat lite på min bokrecension! Hoppas mamma är glad imorrn, hihi! För vet ni? Då kommer jag fråga om jag får följa med min ena bästis till hennes mormor som har 5 hundar typ!! eller 6 ;P Det kommer bli super kul!! :)) Men nu så säger jag hejdå <3


KRAMISAR: Halvtokiga jag som vanligt! :)

Av Hanna - 14 november 2011 19:51

Tjaaaa bloggen! Trevligt att vara liiiiite aktiv again!  :))))


I alla fall, alla som tyckte om och läsa min blogg om mitt vanliga (och tråkiga) liv, ledsen... För jag ska från och med typ "byta" till en sims blogg :D Jag kommer lägga upp lite info om spelen och bilder m.m ibland kanske historier. Och som ni mer har märkt så har jag ändrat stil, bakrund och profilbild och Topp header! :) Men Kommer nog uppdatera lite då och då. Hoppas att jag får mer besökare nu! För jag tror det blir roligare och läsa annars så får ni la bara säga till! :D



Godnatt min skatt<3

Fråga gärna saker och rösta i omröstningen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här skrivs det om allt som har med sims och göra!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni höra om på bloggen?
 Fusk
 Mer Av Förvandlad
 Tävlingar
 Mer Bilder Från Mitt Sims
 Mer Videor Från Mitt Sims
 Recensioner

  Alla bilder är från mitt eget sims 3 om inget annat skrivs

Kategorier

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards