HANNAS BLOGG! ;)

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna - 22 augusti 2012 19:39

Joo jag tänkte bara börja med att säga att jag inte har KUNNAT uppdaterat bloggen p.g.a SKOLA! Ni gissade rätt! Nej men, jag har börjat sjuan i måndags och ALLT har vart nytt, så liksom inte jätte mycket läxor än men typ 2... Och i helgen ska jag på brassläger och det betyder att det ANTAGILGEN inte blir något inlägg i helgen, isåfall från mobilen. Men inget om sims tror jag. Den 28 Augusti så får vi våran skoldator! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! Det har man ju längtat efter! ^_^ Och helgen vecka 35 så är jag antagligen i Göteborg hos min bästis och går på liseberg! Så... Det var lite om hur uppdateringen isåfall kommer att vara lite sådär! Men idag är det onsdag.............


Och nu till Sims! Jag har tänkt på en seriöst AWESOME GREJ!! Ni vet Sims, övernaturligt. Asså när den kommer ut.. Tänk vilka Jäkligt sköna historier man kommer kunna skriva!!! Liksom Fantasy! Och det är ju SKIT NAJS!!!! Särskilt för mig som ÄLSKAR fantasy! ;3 Men jag måste sluta nu för jag måste packa gympan tills imorgon och så måste jag börja packa för Brasslägret i helgen!


Men vi hörs mina fina små änglar<3


PS. hade också tänkt att skriva en historia så småning om! :)

Av Hanna - 9 augusti 2012 20:01

Nu ändrar jag bloggen så srry om det ser annorlunda ut eller konstigt! Men håller på! :)


KRAM

Av Hanna - 9 augusti 2012 19:14

Lyssnar på en liten dramatiskt låt... Och spelade Sims 2 samtidigt... Och jag kände så att... Jag längtar tillbaka till Sims 3..Snälla jag har inte över gett dig SIMS 3!! JAG KOMMER!!


Men va i? Oh Santa med Mariah Carey startar i Spotify... Efter dramatik låten O_o Känns skumt(?) När jag exakt startade Sims 3 liksom bara: "Santa's gonna come and make him mine this Christmas Santa's gonna come and make him mine, mine, oh Santa"... xd.. :) Men spelar nu! (eller väntar på att det ska starta) Laddar familjen Sundae! Är inte det en glass man kan köpa på Mc Donalds..? xd.. MEn det handlar om en ungdom som heter Amalia Sundae (vad fan tänkte jag med då?)  

Och här är hon! xd.. Men facts about her:

 

Egenskaper

 

  • Älskar naturen
  • God
  • Miljömedveten
  • Vegetarian
  • Gröna fingrar

Favoriter

 

Favoritfärg:Lime

Favoriträtt: Specialgryta

Musikstil: Egen musik

 

Hennes livsdröm

 

Bada i pengar



Färdigheter

 

Matlagning: 2

Fiske: 4


Hon har 1 lite halv nära vän och hon är Oxe.

 

Hon bor i en lägenhet i Bridgeport p.g.a dålig budget, hon är också då arbetslös. Hennes liksom andra dröm eller vad man ska säga är att bo i ett hus. Ett hus med stor trädgård, MEN! Kommer hon hinna uppleva det innan hon blir gammal. Och om ni undrar vad hon får pengar ifrån, så är det att sälja fisk.. Mycket fisk av alla olika sortes arter! Hon äger (just nu) bara 561 Simdollar SÅ NI VET! Nu några bilder ifrån hennes liv O.O

 

 

Ekologiska våfflor

Sägs vara dom bästa!

    

YUMMY!

 

FISH FOOD YEAH!

Låt oss gå och fiska! ^^

    

När hon fångade denna bjässen på 5,42 KG så fick hon en önskning om att fånga en fisk på minst 10 KG... Fisken var av arten Siamesik Kattfisk! För dom som vill veta!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vet ni jag fick hem jultidningsförsäljningssaker idag! IDAG. I.D.A.G Tidigt..? Tydligen inte.. M_M Men jag åt pannkakor idag.. Intressant? Jaja, whatever..

 

Vi hörs! ^^

 

Av Hanna - 8 augusti 2012 14:34

Spelade sims 2 idag (igen....)  Men jag ska i alla fall till min mormor idag   


Nej men hon fyller år idag så.... Men det är ju fika, gratis! :) Men jag har dushat och flätat mitt TJOCKA hår i fyra flätor för att det sedan ska bli lockigt! :P Och så har jag inte klätt på mig än.. Utan jag bara sitter i morgonrock ovh chillar..? Borde nog göra det. O_o Nu. Typ... Men lyssnar lite på Spotify och så vidare.. Omröstningen får föressten vara kvar lite till så jag vet säkert om jag ska t.e.x göra en vlogg om mig :D Det lät fel... Men men! Ska klä på mig och föna flätorna (för det har inte riktigt torkat ännu) :) Slänger upp en sims bild för att inte inlägget ska bli allt för tråkigt!


 


stackars katt.... Lite förvirrad?


Ha det bra och spela mycket sims nu mina ungar!!



Av Hanna - 5 augusti 2012 22:32

Har vart i stockholm och Skåne och har därför EJ kunnat blogga och snart ska jag till göteborg oxå! OYEE till min bäzza! ^^  Tråkigt att jag berättar om mitt liv men nu får ni nöja er med det! :/ Men gör en ny omröstning, så glöm ej bort den! Och jaa. Om sims ja. JUSTE! Jag har en skit kul grej om sims att berätta!! Joo 2 saker faktiskt!


1. Jag har ju spelat sims 3 JÄTTE LÄNGE och det är skit kul och man gör nya familjer och så. Men jag tittade lite i mina skrivbordslådor och då hittade jag mitt Sims 2 + 2 andra expationer (djurliv och arbetsliv). Och jag tänkte: Nämen! Det var ju längesedan ska man testa kanske..." Och jaa det gjorde jag. Och nu ba OMG I LOVE SIMS 2!!!!! Nej men om du känner igen dig i att bara spela 3:an så serri!! TESTA 2:an!!! IT IS TOTALLY VÄRT IT! Oh my god...  Det bästa med sims 2 är (som TYVÄRR inte sims 3 har) är att man kan göra dom där historierna ni vet. Typ man tar kort på familjen också hamnar det i en mapp och där kan man skriva liksom... Jag är dålig på att förklara jag vet.. ._.


2. SIMS 3 ska få en ny expasion.... och inte vilken som helst heller! utan.... *trumvirvel*


THE SIMS 3 ÅRSTIDER! OH MY GOSH! YOU ARE KIDDING WITH ME? nej men assåe! Jag hinner inte fixa med bilder till expasionen för ska snart NANA. Men jag länkar HÄR till en blogg (SOM I LIKE) som har skrivit lite om den nya expasionen och även länkat video, räcker inte det så kan ni ju alltid googla ;)


Men måste dra ses PÖSS :3

Fråga gärna saker och rösta i omröstningen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här skrivs det om allt som har med sims och göra!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni höra om på bloggen?
 Fusk
 Mer Av Förvandlad
 Tävlingar
 Mer Bilder Från Mitt Sims
 Mer Videor Från Mitt Sims
 Recensioner

  Alla bilder är från mitt eget sims 3 om inget annat skrivs

Kategorier

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards