HANNAS BLOGG! ;)

Alla inlägg under november 2012

Av Hanna - 4 november 2012 20:20

 

Jag vaknade upp av min väckarklockans störiga pip. Jag kollade klockan, 06.45 Snart dags för en ny arbetsdag. Jag jobbade inom journalistik. Än hade jag inte fått prata med några liksom ”riktiga” kändisar. Men den som väntar på något gott väntar la aldrig för länge?

   

Jag gick upp och in till köket för att laga frukost till mig själv. Det fick bli våfflor, igen. Men jag hade inget emot det faktiskt. Det var ju trots allt ganska gott!

   

Jag stoppade in våfflorna i ugnen och kände efter en liten stund hur en härlig doft spred sig i huset. Jag kände plötsligt hur jag behövde lätta på trycket. Så jag gick mot badrummet, och utförde mina behov. Men när jag kommer tillbaka så ser jag plötsligt hur det ryker från ugnen. ”Shit! Hoppas jag inte bränt dom….!”

   

Men det slutade med att jag fick äta brända våfflor. Usch, men jag hade inte tid att laga nya. Jag slängde i mig våfflorna och la disken i slasken.

   

Jag gick för att ta på mig mina arbetskläder. Dem var ju inte så fina kanske men, vad hade jag för val. Min dröm var ju ändå att bli proffs journalist. Eller författare. Men det är ju nästan samma sak, typ.

   

Jag tog mig en sista titt i spegeln, man ville ju ändå se så bra ut som möjligt! Jag slängde en snabb blick på klockan som visade 07.39 Jag hade ungefär 20 minuter på mig att cykla till jobbet. Så jag gick ut och hoppade på cykeln.  


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå? Vad tyckte ni om första delen? Jag vet att det inte blev så mycket om övernaturligt, men jag lovar, det kommer! Men innan ni kommenterar allt för mycket kritik. Kom ihåg att detta är min ABSOLUT FÖRSTA sims historia! Men som sagt! Kommentera jätte gärna vad ni tyckte om den! ^_^


KRAM; Hanna <3


PS. Jag kommer fixa en snygg header till historien, ja! :D

Av Hanna - 4 november 2012 14:10

Hej!


Just nu har jag inte hunnit blogga på ett tag, men livet kom ivägen. Även fast det är en jäkligt dålig förklaring... Men i alla fall så var det så. Men jag tänkte berätta att jag i alla fall håller på med en ny historia till bloggen! Och eftersom jag nu har övernaturligt så komemr det såklart vara med lite övernaturliga varelser! ;) Men jaa, det är det mesta jag behövde få fram.


Kram<3

Fråga gärna saker och rösta i omröstningen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här skrivs det om allt som har med sims och göra!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni höra om på bloggen?
 Fusk
 Mer Av Förvandlad
 Tävlingar
 Mer Bilder Från Mitt Sims
 Mer Videor Från Mitt Sims
 Recensioner

  Alla bilder är från mitt eget sims 3 om inget annat skrivs

Kategorier

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards