HANNAS BLOGG! ;)

Alla inlägg under maj 2012

Av Hanna - 1 maj 2012 14:06

Hejsan!


Snart (på torsdag) så åker hela min klass på klassresa!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! :)

Men har spelat sims 3 och vart i göteborg under en heldag och så! Håller på med ett bildspel om resan i göteborg typ haha! :D Men det kommer senare! ^^ Nu lite sims 3 bilder =)


   


Måste dra för en kompis kommer hit om typ 2 minuter och måste fixa ett schema till mitt band (berättar mer om det en annan gång) och vi ska I ALLA FALL Grilla pappas hemagjorda hamburgare! MUMS♥ Första grillningen på året =) Och bara så ni vet så fyller jag år om 2 veckor!!!! 14 maj alltså. Jag önskar mig en ny mobil och en elgitarr, funderar på en Gibson gitarr! :) Och mobil får inte vara för dyr... Så har ni tips på billiga gitaarrer/ mobiler så kommentera SUPER DUPER GÄRNA!!!!! :DDDD MEN HAR SÅ BROTTOM!!


Hejdå♥♥♥


PS. slänger in ett snabbt Youtubeklipp! :D



Jag och min lillebror har gjort filmen ENYOY ♥_♥


Fråga gärna saker och rösta i omröstningen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här skrivs det om allt som har med sims och göra!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni höra om på bloggen?
 Fusk
 Mer Av Förvandlad
 Tävlingar
 Mer Bilder Från Mitt Sims
 Mer Videor Från Mitt Sims
 Recensioner

  Alla bilder är från mitt eget sims 3 om inget annat skrivs

Kategorier

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards