HANNAS BLOGG! ;)

Alla inlägg under juli 2012

Av Hanna - 19 juli 2012 16:13

Detta blev ändringen ge kritiken genom omröstningen :)


         

Av Hanna - 19 juli 2012 16:02

Hey!


Men vad i? Varför bloggade jag nu. Jag skulle ju ändra designen först. O_o.. Men somsagt, får la skriva ner mina tankar innan. Asså. Typ. På designen tänkte jag inte ändra så mycket. Bara ta typ bort det svarta eller så... Men jag har spelat lite mera sims under sommar lovet så jag hittar säkert några bilder som jag lägger upp NU.


   


Håller på med "veckans Utmaning". Från bloggen HÄR. Det är typ sveriges största sims blogg blah blah... :P Nej men den är bra bara att bloggerskan, Sanne typ inte bloggar så ofta. Och så. Men jag fattar att hon har ett privat liv och så. Men hon säger att hon ska blogga typ ikväll sen går det en månad man ba: ?. Men men! På bilderna så är det i alla fall Brandmans uppdraget och trädgårds grejen som jag håller på i samma familj med :3 Men nu ska jag nog bada i min pool. Så vi ses!


KRAM!


PS. srry för dålig uppdatering men ni vet ju hur det är med... Sommarlov <3

Fråga gärna saker och rösta i omröstningen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här skrivs det om allt som har med sims och göra!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni höra om på bloggen?
 Fusk
 Mer Av Förvandlad
 Tävlingar
 Mer Bilder Från Mitt Sims
 Mer Videor Från Mitt Sims
 Recensioner

  Alla bilder är från mitt eget sims 3 om inget annat skrivs

Kategorier

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards