HANNAS BLOGG! ;)

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna - 13 februari 2012 13:44

Hejsan!


Jag har märkt att det är skitkul att slumpa bloggar! :D Sen gillar jag att följa bloggar ;) Så skicka gärna en länk till din eller ngn bra blogg som du vet i kommentarerna        


Hihi! Men nå? :) tycks?


CU hanna <33

Av Hanna - 11 februari 2012 21:25

Skaffade en ny blogg med min kompis som jag lanar med just nu


http://www.paintfriends.bloggplatsen.se


Den innan hette:


http://www.skrattelefanterna.se


Fast den är ju bort tagen nu :) Sorgligt... hehe, fast nee! ;)


hehe, blev ett litet avbrott, gick ner och sminkade mig! ;))))
Här kommer resultat hihi:
      


;) 'NJUUUUUT ;D Menn bye bye!


KRAMAR: Hanna <3

Av Hanna - 6 februari 2012 20:47

Japp! Som rubriken lyder så börjar skolan igen... Tråkigt, men! INGA LÄXOR DENNNA VECKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jippie!! Jaa, men jag orkar typ inte blogga.. är trött.. Jag skrev mkt igår så! ;P


Hejdå.. XD

Av Hanna - 5 februari 2012 20:49

Haha, det är INTE bowling stopp som rubriken lyder men ni vet rim och så... Det lockar besökare! hihi! Fast nee. Men jag har i alla fall vart och bowlat (rubriken, aha aha!) Jag bowlade med min kompis Moa :) Hon är super rolig och snäll att vara med verkligen!! Såg på Mellodifestivalen också igår ;D Det var ju kul fast sean banan i mello.... SERIÖST! Stackars Sverige om hann vinner allt... Skämma ut sig i HELA VÄRLDEN.... Skam för Sverige... !! Men jag gillade Dead By April! ;) GROOOOOWL


Men BYE BYE MINA SKÖNA SMÅ........NAYY! (siga pärongurkor) :)


Många kramar

Fråga gärna saker och rösta i omröstningen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här skrivs det om allt som har med sims och göra!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni höra om på bloggen?
 Fusk
 Mer Av Förvandlad
 Tävlingar
 Mer Bilder Från Mitt Sims
 Mer Videor Från Mitt Sims
 Recensioner

  Alla bilder är från mitt eget sims 3 om inget annat skrivs

Kategorier

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards