HANNAS BLOGG! ;)

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna - 4 december 2011 20:23

Hej hopp!


FJORTISVARNING!!!!!!!!!!!!

 

Xp hade inget o göra så fixa lite läppar :D

Men imorn är det skola och vet ni vad man säger då?

Joo! YEYY!! YAYY!!! SKOOOLAA!! För vet ni?

Då blir det plötsligt mycket roligare ;)

Nördar en låt just nu.....







http://www.youtube.com/watch?v=2iYBWmmcYAM&feature=relmfu

 

:P Men hejdå! Ha det kram! :A


KRAM! (:D) Hanna!

Av Hanna - 1 december 2011 20:08

Hej hopp! :O


Jag har precis ätit pannkakor! Jaa :3 Jag åt 4 stycken :) 3,5 med socker och 0,5 med jordgubbssylt! :) Jaa, jag tänkte bara säga att det var 1:a december idag! För jag glömde att säga det innan! I skolan kör vi paketkalender! :) Men ville också säga att våran klass hade skoldisco (för att tjäna in pengar asså xd....) Och sen blev det öppnade lådor kvar med godis och då ska vi dela ut det i klassen imorrn!!! (fredag 2/12)!!!! :DD Och sen ska jag vara barnvakt, får pizza och CA$H! You know ;) + en kompis! :) Och sen blir det lite öva, öva med 2 kompisar till! :D (Fast en är samma kompis men aja whatever DUDE!) Vi ska öva till en låt som vi spelar in på musiken, egentligen så har vi redan gjort det men eftersom våran sångare  (hatar typ henne för det fast bara lite xd) inte sjöng!! Men vi vår spela in igen och med en grym sångare! Nämligen (drumroll) WILMA!!! Min kompis alltså! :D Men hon sjunger bra! ;)) Och på lördan blir det också tjejfilmer hos min ena bästis... (drumroll) ELSA!!!!!! En gó tjej! xd Men palla blogga mer nu srry! Men det blev faktiskt en del xp BYE!

Av Hanna - 1 december 2011 19:33

 

En kontig snubbe som fick lite typ panik (!?) när min sim födde barn.... (vet inte vem han var...) 

Min brevbärare! En skön tjej :D

En mysig liten grotta! :) Om du tittar längst ner på drakhuvudet så ser du min sim!! :O AMAZING!

   

Söt mops<3

 

Tjock mops<3


Nu blir det pannkakor! :DDD MUMS O.O

Det luktar från köket Owo måste sluta

blogga och springa upp...

En bild på mig när jag vill ha pannkakor...

   

Och min ena sim! Visst är vi lika! :3

Men nu är jag hungrig!!!! DDDDDDDDDDDDD:<<<<


Så bye, bye ÄPPELPAJ!! (DET ÄR MAT!!!!)

Hejdå.... :)


PS. Jag har fixat Totoro på min dator! :))) Googla om ni not vet var det är! Det är en film i alla fall. Och jaa, den är på japanska med engelsk text, inte ngn disney verision det är så.. MAT!!!! JAAA MIN BROR ROPADE ATT DET VAR MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDD

hejdå!

Fråga gärna saker och rösta i omröstningen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här skrivs det om allt som har med sims och göra!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni höra om på bloggen?
 Fusk
 Mer Av Förvandlad
 Tävlingar
 Mer Bilder Från Mitt Sims
 Mer Videor Från Mitt Sims
 Recensioner

  Alla bilder är från mitt eget sims 3 om inget annat skrivs

Kategorier

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards